Thursday 3 March 2011

Lapan Belas

aku bukan budak sekolah lagi.aku seorang pekerja.ini tmpt keje aku.aku dah keje kat sini nak masuk 3 bulan dah..keje kat sni syok..uncle syg aku.ahaks.auntie pn ok n especially kepada kak pui yee yg selalu bg gaji kat aku dan xpernah potong gaji aku wlupun ak selau dtg lmbt.tq!


banyak bnda yg aku belajar kat sini.manusia mmg pelbagai ragam.ak teringat cakap auntie kat aku.'lu olang manyak untung sebab sini blh keja.lu olang taw ini olang sekalang manyak jenis punya.nanti lu sudah dapat itu lesult(result) lu olang maw sambung study,masti hati2....jgn maen2 ini dunia..'

see! orang cina 2 nasihat aku! aku tersengih-sengih je xtaw nk ckp apa.sbb klu ak ckp lebih2 guna ayat sastera gempak cket.dye bukan faham pn...aku malas nk ckp bnyk kali n nk translate lak cara pelat dye so jalan terbaek baik ak ckp mcm ni jer..'oo.mcm itu ka auntie...ok2..'=)

No comments:

Post a Comment