Thursday 7 July 2011

Labah-Labah

Dah lama tak menjenguk2 blog aku ni..Dah lama dibiarkan bersawang..shuh2..<--konon halau labah-labah. (:

Bukan taknak update,bukan takde cerita,sumpah banyak! Tapi aku takde masa. Kalau ada masa,aku malas nak pergi online. Aduh,kalau dah dapat katil tu lebuh! ZzZZzzzzzz~

Maklumlah,i ni budak kolej,tak payah ada laptop pun takpe. (bukan ada laptop pun!) bukan macam budak universiti yg buat assignment segala pakai laptop mcm u! hahaha.

Hidup kat sini tak pernah bosan,bukannya syok mana pun tapi tak sempat pun nak rasa bosan. Waktu tu pack sangat. Serius.. Tapi kadang-kadang memang selalu ingat rumah..hahaha.kadang2 tapi selalu. Dah sewel. Tapi sumpah rindu! First time tempat belajar luar dari perak..

Petang ni aku ada selection basketball wakil kolej! Doakan aku.!

Tak boleh nak merepek lama. Kelas sains com dah nak tamat.. See u later..

Miss you!

2 comments:

  1. org blaja sc comp. kau pegi update blog labah labah kau ..

    ReplyDelete
  2. hahaha..pndi2 ar nak idop..hidup kena rilek....kah3

    ReplyDelete