Sunday 1 May 2011

Aku Orang Batu Gajah (:

Semalam hari Sabtu. Hari ini hari Ahad. Kau dah tahu? Ok, Esok hari Isnin??? pun dah tahu? Ok2...Semalam.....kau tahu tak....(ha,yang ini memang ko tak taw sebab aku pun tak story lagi...)hahaha...Meh sini..Mari rapat..Aku pun dah mula bersemangat nak bercerita...

(Gaya mak cik kiah propa yang semangat nak bergossip)

Semalam aku kerja full time. Dari pagi sampai malam. Ok,cerita tentang full time memang tak syok pun tapi bukan ini yang aku nak highlightkan di sini. Nak tahu lebih lanjut, sila baca sampai habis.

Bagi mereka yang tak tahu waktu kerja aku,sebenarnya aku masuk kerja pukul 9 pagi sampai 6 petang je. Tapi semalam aku kena kerja sampai malam sebab tauke aku pergi dinner dengan isteri dia. So,kalau dah taukenya tak de,siapa nak jadi tauke kan??Jadi,tu yang aku kena ganti tempat dia 2...Erk??betul ke...boleh la..

Jadi nak dijadikan cerita....elok2 je tauke aku keluar,orang pun berpusu-pusu masuk kedai sampai tak menang tangan aku,kak puiyee,aishah <---sila rujuk entry sebelum2 ini untuk kenali mereka. Kami pun kelam kabut la buat kerja. Nasib baik kami semua pekerja yang terlatih dan setakat customer macam ini boleh je handle. Ok,cakap besar. Tengok2 esok customer serbu semua,aku terkontang-kanting.

Sampai nak dekat malam tu,around2 pukul 9 malam. Dah memang nak tutup kedai dah, tiba-tiba kami dikejutkan dengan kedatangan gadis-gadis hot..Hot ke?? tak dapat nak show kat u all..tak sempat nak snap picture diorang time tu sebab masa tu perasaan aku dah berkobar-kobar nak balik dah.

Nak tahu tak,siapa dorang tu? Rupa-rupanya salah sorang daripada perempuan tu tunang fazreen rafi. Siapa fazreen rafi?? ala,yang pelakon cerita putera katak tu..Hero tu..Sila googgle nama dia untuk tahu dengan lebih lanjut.

Dia cuci gambar diorang...ini bukti.

ini gambar tunang...(aku tak goggle ye) ini gambar asal.

gambar diorang bercuti aku rasa.


Sebenarnya banyak lagi gambar yang kak ina-tunang fazreen ni cuci tapi aku letak dua ni je. Orait ar,asalkan u all tahu i am not liar ok? Dan kak ina sebenarnya orang asal Batu Gajah. Kepada orang batu gajah,anda patut berasa bangga sekarang. 

p/s putera william dah selamat nikah dengan kate..tapi putera harry single..don't be suprised to see that he is married with batu gajah people...credited to me..hahaha.

6 comments:

  1. ko ader kebenaran ker nak post gambar diorang nie?..kang tak pasal2.....................

    ReplyDelete
  2. haha..kami orang batu gajah...baik2 jer...(:

    ReplyDelete
  3. byk la ko..haha...kang kne saman jgn kate ak x warning plak....XP

    ReplyDelete
  4. woi..mulut jgn coi...adoy.ni xske ni..selalu aku dgr blogger2 skg kena saman...ni malas jadi blogger hot ni..hakhak...

    ReplyDelete
  5. jgn risau la..ak ase ko xkan kne saman pnyer sbb blog ko bkan feymes mane pun..haha..(ayat xde unsur nk menikam ataupun mnusuk kalbu)

    ReplyDelete
  6. pergh..bak ditusuk sembilu tu.....

    ReplyDelete